Název:
Marketingová komunikace HC Slavia Praha
Překlad názvu:
Marketing communitation of HC Slavia Praha
Autoři:
Drahorád, Tadeáš ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingová komunikace HC Slavia Praha Cíle: Cílem práce je zanalyzovat marketingový a komunikační mix hokejového klubu Slavia Praha a upozornit na jeho přednosti a nedostatky. Dalším úkolem pak je, navrhnout možná opatření, která by vedla ke zlepšení marketingové komunikace a celého marketingového mixu. Metody: Pro výzkumné šetření je užita metoda analýzy interních a externích faktorů, interview, případové studie, analýza dokumentů a pozorování. Výsledky: Po zanalyzování marketingové komunikace HC Slavia Praha byla zjištěna řada nedostatků. V osmé kapitole práce řešitel práce navrhuje, jak je v praxi. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, hokej, Slavia, promotion, reklama, public relationsTitle: Marketing Communications HC Slavia Praha Objectives: The aim of this work is to analyze the marketing and communication mix of Slavia Prague Hockey Club and highlight its strengths and weaknesses. The next task is then to propose possible measures that would improve marketing communications and the marketing mix. Methods: The survey research method is used analysis of internal and external factors, interviews, case studies, document analysis and observation. Results: After analyzing marketing communications HC Slavia Praha has identified a number of shortcomings. In the eighth chapter of the thesis paper proposes a researcher, as in practice. Keywords: marketing, marketing communication, hockey, Slavia, promotion, advertising, public relations
Klíčová slova:
hokej; marketing; marketingová komunikace; promotion; public relations; reklama; Slavia; advertising; hockey; marketing; marketing communication; promotion; public relations; Slavia