Název: Specifika marketingové komunikace organizace Greenpeace ČR
Překlad názvu: Specifics of marketing communication of Greenpeace ČR organization
Autoři: Šilhavý, Petr ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: environmentalismus; fundraising; Greenpeace ČR; guerilla marketing; neziskový sektor; sociální marketing; Environmentalism; Fundraising; Greenpeace Czech Republic; Guerilla Marketing; Non-Profit Sector; Social Marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/55073

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-473505


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet