Název: Možnosti pedagogicko-psychologické diagnostiky syndromu CAN ve školním prostředí
Překlad názvu: Methods of pedagogical-psychological diagnosis of child abuse and the neglect syndrome in school environment
Autoři: Kulková, Markéta ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Počtová, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: detekce syndromu CAN; diagnostická činnost; diagnostické metody; preventivní činnost; rizikové skupiny; syndrom CAN; CAN Syndrome; CAN syndrome detection; diagnosis methods; diagnostics; highrisk groups; prevention

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/38449

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-466872


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2024-10-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet