Název:
Výzkum popularity fotbalu v České republice
Překlad názvu:
Research of football popularity in the Czech Republic
Autoři:
Hrabětová, Michaela ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Veselý, Kamil (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Výzkum popularity fotbalu v České republice Cíle: Cílem práce je zjistit vztah veřejnosti k fotbalu, a názory veřejnosti týkající se fotbalových soutěží. Vlastním přínosem budou doporučení Fotbalové asociaci České republiky, klubům a médiím, která by mohla napomoci zvýšení zájmu o fotbal. Metody: Pro dotazování české veřejnosti byla v této práci použita metodika německé marketingové agentury UFA Sports Hamburg, která byla upravena pro české podmínky. K získávání dat od respondentů byla použita metoda elektronického dotazování. Při vyhodnocení výsledků výzkumu byly využity metody analýzy a měření závislosti. Výsledky: Výzkumem byl zjištěn vztah veřejnosti k českému i světovému fotbalu a její názory týkající se fotbalových soutěží. Na základě získaných informací byla stanovena doporučení respektive problémové otázky, na které by se Fotbalová asociace České republiky, kluby a média měla podrobně zaměřit při snaze zvýšit popularitu fotbalu. Klíčová slova: marketingový výzkum, popularita sportu, fotbalTitle: Research of football popularity in the Czech republic Objectives: The aim is to determine the public attitude to football, and public opinion on the football competitions. I own contribution will be recommendations for the Football Asocciation of the Czech republic, clubs and media, that could help increase interest in football. Methods: For questioning the Czech public a method of the German marketing agency UFA Sports Hamburg was used and adjusted for Czech conditions. A method of electronic questioning was used in order to obtain the data from respondents. By evaluating the research results the methods data analysis and measuring of dependence were used. Results: Upon the research a relationship between the public and the Czech and world football was discovered as well as the public opinions relativ to football competitions. On the base of the obtained information, some recommendation or problematic questions werw specifik, that the Football associations of the Czech republic, clubs and media should have been focused on in an effort to increase the popularity of football. Keywords: marketing research, popularity of sport, football
Klíčová slova:
fotbal; marketingový výzkum; popularita sportu; football; marketing research; popularity of sport