Název:
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
Překlad názvu:
Using of Marketing Tools in Chosen Retail Subject
Autoři:
PROKOPOVÁ, Lenka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zanalyzovat stav využívání marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. Na základě této analýzy pak zpracovat doporučení na zlepšení stavu využívání marketingových nástrojů v tomto maloobchodním subjektu.The main aim of my Bachelor work was to analyse use of marketing tools in a chosen retail trade subject and then to recommend improvement of these tools on the basis of this analysis.
Klíčová slova:
maloobchod; malé a střední podniky; marketing; marketing; retail; small and middle business Citace: PROKOPOVÁ, Lenka. Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8871