Název:
Podniková kultura firem v cestovním ruchu
Překlad názvu:
Company Culture in Tourism
Autoři:
HOLÁ, Lucie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je specifikace nových pohledů na projevy podnikové kultury ve vybraných podnicích cestovního ruchu. Po utřídění, analýze dat a získání informací se soustředit na celkové zhodnocení podnikové kultury ve vybraných podnicích cestovního ruchu, eventuálně se pokusit o syntézu získaných poznatků pro dnešní praxi.
Klíčová slova:
cestovní ruch; podniková kultura; Company Culture; tourism Citace: HOLÁ, Lucie. Podniková kultura firem v cestovním ruchu. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8866