Název:
Hodnocení slovní zásoby u dětí předškolního věku se specificky narušeným vývojem řečí
Překlad názvu:
Vocabulary Assessment of Preschool Children with Specific Speech Development Impairment
Autoři:
Pilská, Helena ; Durdilová, Lucie (vedoucí práce) ; Šumníková, Pavlína (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce Hodnocení slovní zásoby u dětí předškolního věku se specificky narušeným vývojem řeči se zabývá hlavně diagnostikou oblasti slovní zásoby u vývojové dysfázie. Teoretická část je analýzou dostupné odborné literatury. Zabývá se charakteristikou předškolního věku, vývoje řeči a diagnózy specificky narušeného vývoje řeči. Výzkumná část porovnává aktivní a pasivní slovní zásobu u dětí intaktních a dětí se specificky narušeným vývojem řeči. Klíčová slova: Dítě předškolního věku, specificky narušený vývoj řeči, vývojová dysfázie, diagnostika, slovní zásobaDiploma Thesis Evaluation of the vocabulary in pre-school children with specific language impairment mainly deals with the diagnosis of the specific language impairment. Theoretical part is the analysis of the available literature. It deals with the characteristics of preschool age, speech development and diagnosis of specific language impairment. The Case study compares the active and passive vocabulary of children without any disability and children with specific language impairment. Keywords: Preschool child, specific langure impairment, diagnosis, speech development, vocabulary
Klíčová slova:
diagnostika; Dítě předškolního věku; specificky narušený vývoj řeči; vývojová dysfázie; diagnosis; Preschool child; specific langure impairment; speech development; vocabulary