Název:
Komunikace se zákazníkem prostřednictvím značky
Překlad názvu:
Communication with a Customer through a Brand
Autoři:
Vyskočilová, Hana ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Abstrakt: Název Komunikace se zákazníkem prostřednictvím značky Název v angličtině Communication with customer by means of brand Cíle práce Hlavním cílem práce je vytvoření návrhu projektu vybudování fiktivní značky. Identifikovat značku, navrhnout grafickou a verbální podobu, objasnit její smysl, zasadit ji do konkrétního prostředí a navrhnout podobu reklamních sdělení. Zároveň provedení auditu tří značek působících na českém trhu jako ukázku různých úspěšných stylů řízení a budování obchodní značky. Jejich definování, analyzování kroků vedoucích k prosperitě a hodnocení. Metoda V práci byla využita popisná analýza při zpracování auditu tří konkrétních značek. Hlavním informačním zdrojem se stal internet. Pro účely projektu rozhovory s vedením relaxačního centra. Dále bylo využito STEP analýzy, SWOT analýzy a rovněž strategické analýzy značky. Výsledky Vytvoření projektu brand managementu v rozměrech vybudování fiktivní značky. Navržení celkového logotypu zahrnujícího grafický design a verbální podobu. Forma a umístění reklamních sdělení včetně představení komunikace značky jako celku. Náhled do tří reálných procesů různých stylů řízení značek a sumarizování jejich úspěchů. Celkové přiblížení problematiky řízení značek. Klíčová slova Marketing, značka, trh, řízení značky, vybudování značky, komunikace,...