Název:
Vstup a rozvoj fenoménu Reader's Digest na českém mediálním trhu
Překlad názvu:
The Launch and Growth of the Reader's Digest Phenomenon on the Czech Media Market
Autoři:
Klozarová, Kristýna ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Závozda, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce "Vstup a rozvoj fenoménu Reader's Digest na českém mediálním trhu" pojednává o historii společnosti Reader's Digest Association (RDA) a její české filiálce společnosti Reader's Digest Výběr s.r.o. První část práce přináší chronologický přehled vývoje RDA od jejího vzniku do současnosti. Druhá část práce popisuje a charakterizuje první a nejznámější produkt RDA časopis Reader's Digest. Časopisem se zabývá i tématická analýza práce, která zjišťuje konkrétní témata jeho obsahu. Diplomová práce popisuje aktivity RDA na mezinárodním poli, přičemž nejvíce pozornosti je věnováno české filiálce společnosti, a to jak její produkci, tak i marketingovým metodám, které tato česká společnost používá.The thesis "The Launch and Growth of the Reader's Digest Phenomenon on the Czech Media Market" recounts the history of the Reader's Digest Association (RDA) and its Czech affiliated company, Reader's Digest Výběr s.r.o. The first part of the thesis presents a chronological overview of the RDA's development from its founding to the present day. The second part describes and characterizes the RDA's first and best known product, Reader's Digest magazine. The magazine also engages in thematic analysis, which determines the specific themes of its content. The thesis describes the RDA's activities in the international sphere, focusing primarily on its Czech affiliate, namely on both its production and the marketing methods used by this Czech company.
Klíčová slova:
direct mail; Reader's Digest Association; Reader's Digest Výběr s.r.o; témata; zahraniční vydání; časopis; direct mail; international editions; magazine; Reader's Digest Association; Reader's Digest Výběr s.r.o; themes