Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Televizní soutěže v Česku v letech 1989-2004
Šubířová, Lenka ; Kruml, Milan (vedoucí práce) ; Závozda, Jiří (oponent)
Diplomová práce "Televizní soutěže v Česku v letech 1989 - 2004" se zabývá historickým vývojem televizních soutěží v prvních patnácti letech, které uběhly od listopadu 1989. V úvodní, teoretické části se snaží nastínit některé základní termíny spjaté s tímto žánrem a televizní zábavou obecně; druhá část přináší zejména historické shrnutí televizních soutěží na české (československé) obrazovce v daném období.
Vstup a rozvoj fenoménu Reader's Digest na českém mediálním trhu
Klozarová, Kristýna ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Závozda, Jiří (oponent)
Diplomová práce "Vstup a rozvoj fenoménu Reader's Digest na českém mediálním trhu" pojednává o historii společnosti Reader's Digest Association (RDA) a její české filiálce společnosti Reader's Digest Výběr s.r.o. První část práce přináší chronologický přehled vývoje RDA od jejího vzniku do současnosti. Druhá část práce popisuje a charakterizuje první a nejznámější produkt RDA časopis Reader's Digest. Časopisem se zabývá i tématická analýza práce, která zjišťuje konkrétní témata jeho obsahu. Diplomová práce popisuje aktivity RDA na mezinárodním poli, přičemž nejvíce pozornosti je věnováno české filiálce společnosti, a to jak její produkci, tak i marketingovým metodám, které tato česká společnost používá.
Tabloidizace českého televizního zpravodajství mezi lety 1998 - 2008
Kručinská, Tereza ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Závozda, Jiří (oponent)
Diplomová práce "Tabloidizace českého televizního zpravodajství mezi lety 1998 - 2008" se věnuje mediálnímu jevu tabloidizace a tomu, jestli a jak se projevil i v českém zpravodajství, a to konkrétně v televizním zpravodajství tří celoplošných stanic, které ve sledovaném období v České republice vysílaly, a pro srovnání i dvěma českým deníkům. Práce se v teoretické části snaží představit tabloidizaci a základní pohledy na ni, výzkumná část pak metodou obsahové analýzy usiluje o nalezení prvků identifikovaných jako projevy tabloidizace. Výsledky analýzy jsou v závěru práce porovnány a konzultovány s dobovým kontextem a situací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.