Název:
Marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami konkrétních základen vybrané společnosti
Překlad názvu:
Marketing Research of Customers' Satisfaction with the Services of Specific Bases of a Selected Company
Autoři:
Bílková, Bohuslava ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami konkrétních základen vybrané společnosti Cíle: Cílem práce je provést marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami konkrétních základen vybrané společnosti. Na základě výsledků šetření vytvořit podněty pro zlepšení a zkvalitnění služeb, jež přispějí k posílení spokojenosti zákazníků se službami těchto základen. Metody: V práci bylo využito kvalitativního i kvantitativního výzkumu. Kvantitativní výzkum, jenž byl zaměřen na spokojenost klientů se službami, byl prováděn formou písemného a elektronického dotazování. Kvalitativní výzkum, který sloužil k prohloubení výzkumu, byl proveden formou několika polostrukturovaných rozhovorů s pracovnicí vybrané společnosti. Výsledky: Pro přehledné zpracování výsledků je užito především modifikovaných klasifikačních křížů, dále i tabulek a grafů. Ve vyhodnocení je dále využita i modifikovaná verze diferenční analýzy. Z výsledků vyplývá, že jsou zákazníci konkrétních základen vybrané společnosti se službami poměrně spokojeni. Nejvíce jsou spokojeni s otevírací dobou, dostupností personálu, ochotou a vystupováním obsluhy. Šetřením byla rovněž zjištěna i celá řada nedostatků či rezerv, na které se musí společnost zaměřit a napravit je. Nejméně jsou klienti spokojeni s rozsahem nabízeného sortimentu....Title: Marketing Research of Customers' Satisfaction with the Services of Specific Bases of a Selected Company Objectives: The aim of the diploma thesis is to conduct a marketing research of customers' satisfaction with the services of specific bases of a selected company. Based on the results of the survey, create incentives to improve services, which will contribute to strengthening customer satisfaction with the services of these bases. Methods: Qualitative and quantitative research was used in the diploma thesis. Quantitative research, which focused on client satisfaction with services, was conducted in the form of written and electronic surveys. Qualitative research, which served to deepen the research, was carried out in the form of several semi-structured interviews with employees of the selected company. Results: For clear processing of results, mainly modified classification crosses are used, as well as tables and graphs. A modified version of the differential analysis is also used in the evaluation. The results show that the customers of specific bases of the selected company are relatively satisfied with the services. They are most satisfied with the opening time, availability of staff, willingness and performance of the staff. The research also found a number of sufficient reserves or...
Klíčová slova:
cestovní ruch; kvalita služeb; marketingový výzkum; služby; spokojenost zákazníka; sportovní cestovní ruch; customer satisfaction; marketing research; quality of services; services; sports tourism; tourism