Název: Porovnání marketingové komunikace módních značek designérů a influencerů
Překlad názvu: Comparison of marketing communication of designer and influencer fashion brands
Autoři: Cikhartová, Marie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Klíčová slova: designér; fashion marketing; influencer; merch; móda; Značka; Brand; designer; fashion; fashion marketing; influencer; merch

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/150597

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-451597


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-10-10, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet