Název: Cenové prostředí mediálního trhu OOH reklamy v České republice
Překlad názvu: The pricing environment of the media market of OOH advertising in the Czech Republic
Autoři: Votruba, Daniel ; Pekárek, Aleš (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cenotvorba; inovativní formáty; inzertní plochy; komunikační mix; marketing; mediální prostředí; OOH; outdoorová reklama; problematika OOH; reklama; advertising; advertising space; communication mix; innovative formats; marketing; media environment; OOH; OOH matters; outdoor advertising; pricing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/127597

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-448334


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-07-25, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet