Název: Limitované kolekce vytvořené ve spolupráci s influencery jako součást marketingové strategie módních řetězců
Překlad názvu: Limited collections designed in collaboration with influencers as a part of fashion retailers marketing strategy
Autoři: Králová, Kristina ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Klíčová slova: co-branding; Fashion marketing; influencer marketing; limitované kolekce; módní řetězec; co-branding; Fashion marketing; fashion retailer; influencer marketing; limited collections

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/126938

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-446816


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-07-11, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet