Název: Generování terénu v Unity s animovanou vodní hladinou
Překlad názvu: Generating Terrain with Animated Water Surface in Unity
Autoři: Karavasilev, Boris ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: procedural island generation; procedural terrain generation; Unity; water surface shader; procedurální generování ostrovů; procedurální generování terénu; shader vodní hladiny; Unity

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/198951

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-444361


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet