Název:
Marketingová strategie vybraného podniku
Překlad názvu:
Marketing Strategy of the Selected Company
Autoři:
Gajdůšek, Michal ; Slezák, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybraného podniku v nábytkářském průmyslu. Práce je rozdělena na celkem tři části. První z nich popisuje teoretická východiska práce ve smyslu relevantních pojmů a metod, které jsou v práci použity. Druhá část se věnuje analýze současného stavu marketingové strategie v podniku. Třetí část je zaměřena na návrhy změn ke zlepšení marketingové strategie podniku, které vychází z poznatků analýzy současného stavu.
Master‘s thesis is focused on marketing strategy of the selected company in the furniture industry. Thesis composes of three parts. First part defines theoretical concepts in regards to relevant terms and methods that are used in this thesis. Second part focuses on analysis of the current state of the company’s marketing strategy. Third part is focused on proposals leading to improvements in company’s marketing strategy. Proposals are based on results from the second analytical part of the thesis.
Klíčová slova:
internetový marketing; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; nábytkářský průmysl; furniture industry; internet marketing; marketing; marketing mix; marketing strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197520