Original title: Nástroje komunikačního mixu ve vybrané firmě Acovy s. r. o. nabízející telekomunikační služby
Translated title: Instruments of comunication mix in chosen company Acovy Ltd. who is offering telecomunication services
Authors: Kocourková, Magdalena ; Puchýř, Milan (advisor) ; Pavelka, Martin (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Tato diplomová prace pojednavá o komunikačním mixu telekomunikační firmy Acovy s. r. o. Proto, aby mohl být mix zpracován, musela být zpracována situační analýza, marketingový mix. Acovy s. r. o. používá obchodní modely B2B a B2C. V práci byl pro tyto modely zpracovan model komunikačního procesu. Následně byly zhodnoceny současné a navrženy budoucí nástroje komunikačního mixu.
Keywords: komerční komunikace; komunikační mix; marketingový mix; situační analýza

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2346

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-4411


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share