Název: Alegorie v české komerční a politické reklamě
Překlad názvu: Allegory in Czech commercial and political advertising
Autoři: Šmajsová, Tereza ; Hájek, Václav (vedoucí práce) ; Svoboda, Aleš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Klíčová slova: politická reklama; reklama; symbol; vizuální studia; znak; advertising; political advertising; sign; symbol; visual studies

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/122095

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-435979


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet