Název: Analýza korporátních CSR projektů zaměřených na sebedůvěru zákazníka
Překlad názvu: Analysis of corporate CSR projects with emphasys on customer self-esteem
Autoři: Přiklopilová, Jana ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Klíčová slova: analýza; CSR; korporátní firmy; mentální zdraví; Needscope model; sebevědomí; Sociální zodpovědnost; analysis; corporate companies; CSR; mental health; Needscope model; self-esteem; Social responsibility

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/121865

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-435760


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet