Název: Používání barev v marketingové komunikace na základě jejich vnímání odlišnými kulturami
Překlad názvu: Using of colours in marketing communication based on their perception in different cultures
Autoři: Marková, Alena ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Burger King; interkulturní marketing; kvalitativní obsahová analýza; McDonald's; symbolika barev; Burger King; intercultural marketing; McDonald's; qualitative content analysis; symbolism of colours

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/121841

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-435738


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet