Original title: Vnímání společenské odpovědnosti firem a její dopad na spotřební chování generace Z
Translated title: The perception of corporate social responsibility and its impact on consumer behavior of the generations Z
Authors: Časarová, Dominika ; Koudelková, Petra (advisor) ; Klabíková Rábová, Tereza (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2020
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: consumer behavior; Corporate social responsibility; generation Z; individual interviews; purchasing decisions; qualitative research; generace Z; individuální rozhovory; kvalitativní výzkum; nákupní rozhodování; Společenská odpovědnost firem; spotřební chování

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/121767

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-435667


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2021-02-24, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share