Název:
Nástroje online marketingu a ich vplyv na úspěšnosť podniku v sektore stavebníctva
Autoři:
Pešta, Štefan Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá problematikou online marketingu a jeho nástrojů v sektoru stavebnictví. V praktické části je představená stavební firma PŠP s.r.o., pro kterou byly vytvořené a nastavené reklamní kampaně s cílem zvýšení povědomí o dané společnosti. Práce se zabývá i výsledkem kampaní a jejich dopadem na finanční stránku podniku. V závěru je řešena otázka, zda bylo pro firmu ukončení prodeje materiálu na úkor realizační činnosti a zda byly kampaně pro společnost přínosné.This thesis deals with broader theme of online marketing and its tools in building industry. Designed campaign is specialized for PŠP s.r.o. Main campaign goal is to raise awareness of company. Results and cost-effectiveness is incorporated as well. Future specialization of company is discussed between retail selling of building material and construction activity. Campaign evaluation is discussed and explained.
Klíčová slova:
Facebook; Google ads; marketing; Online marketing; PPC; propagace; reklamní kampaň; stavebnictví