Název:
Návrh na zlepšenie pozície malých a stredných podnikov na trhu športovno-módneho tovaru
Autoři:
Aľakša, Matej Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zaobírá návrhem, aplikací a vyhodnocením jednotlivých nástrojů a aktivit, které slouží k zlepšení pozice na trhu malých a středních podniků, na trhu sportovně-módního zboží. Cílem diplomové práce bylo vyhodnocení aplikovaných technik, nástrojů a aktivit z hlediska jejich užitečnosti a úspěšnosti a případné doporučení jejich využití pro další podniky v sledovaném odvětví. Vyhodnocení probíhalo na základě výsledků interních aktivit, které byli po navrhnutí aplikované v sledovaném podniku a jejich výsledky zhodnoceny. Práce je rozdělená na teoretickou část (literární rešerš), vypracovanou na základě české, slovenské a zahraniční literatury a na část návrhovou (aplikovanou v praxi).This diploma thesis deals with design, application and evaluation of individual tools and activities aimed to improve the market position of small and medium-sized enterprises in the sport/fashion sales industry. The goal of this thesis was to evaluate the applied techniques, tools and activities in terms of their usefulness and success, and, if successful, to recommend their use for more companies in the given industry. The evaluation was based on the results of internal activities, which were designed for and applied to the monitored company. The thesis is composed of the theoretical part, which deals with literature search and is based on Czech, Slovak and foreign literature, and a design part that was applied in practice.
Klíčová slova:
budování značky; event marketing; influencer marketing; komerční komunikace; malé a střední podniky; marketingová komunikace; public relations; rebranding