Název:
Etika a právní regulace propagace
Autoři:
Sapíková, Vlasta Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá etikou a právní regulací propagace. V první části práce je propagace popsána z marketingového hlediska. Následně jsou popsány právní a mimoprávní nástroje regulace propagace. Druhá část práce se nejprve zabývá konkrétními příklady, které nevyhovovaly právním předpisům, a jejich ekonomickým dopadem. Po nich následují příklady, které byly shledány jako neetické. Na závěr jsou uvedena doporučení pro podnikatelské subjekty.The diploma thesis deals with ethics and legal regulation of promotion. In the first part of the thesis is promotion described from a marketing point of view. Afterwards are described legal and ethical instruments of regulation of promotion. The second part of the thesis deals with several cases of violation of the law and their economic impact. After these cases are described unethical cases of promotion. At the end of the thesis are suggested recommendations for business entities.
Klíčová slova:
ekonomický dopad; etika; marketingová komunikace; propagace; právo; regulace; reklama