Název: Návrh marketingové strategie pro uvedení nového produktu na trh pro firmu Emco spol s r.o.
Autoři: Satrapová, Silvie
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: enviromentální dopady; konzumace hmyzu; marketingový mix; nutriční hodnoty

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Text práce je neveřejný, pro více informací kontaktujte osobu uvedenou v repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=91543

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-428903


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-11, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet