Název: Factors that influence e-shopping in the Ghanaian grocery market
Autoři: Larbi, Prince
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: business to bonsumer (obchodník → zákazník); business to business (obchodník → obchodník).; elektronický obchod; nakupování na internetu; nakupování s potravinami na internetu; spotřebitelské chování

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=88918

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-428569


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-11, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet