Název:
Rozvíjení přirozené diferenciace ve vyučování matematice
Překlad názvu:
Development of natural differentiation in mathematics classroom
Autoři:
Hošpesová, A. ; Tichá, Marie Typ dokumentu: Příspěvky z konference Konference/Akce: Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2010, Srní (CZ), 2010-11-04 / 2010-11-06
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Požadavky na úroveň funkční matematické gramotnosti rostou. To klade velké nároky na profesionální kompetence učitelů. K nim patří také dovednost reagovat na heterogenitu a vytvářet podmínky pro rozvoj vzdělávacích předpokladů všech žáků. Heterogenita není chápána jako problém, ale jako jev přirozený a v určitých oblastech podnětný.The need that pupils achieve functional mathematical literacy grows. It makes considerable demands on teachers' professional competences, including their ability to react on heterogeneity and to create conditions for developmnet of all pupils' educational prerequisites. Heterogeneity is not grasped as a problem but as something natural and in some aspects challenging.
Klíčová slova:
heterogeneity; natural differentiation; professional competences; substantial learning Číslo projektu: CEZ:AV0Z10190503 (CEP), GA406/08/0710 (CEP) Poskytovatel projektu: GA ČR Zdrojový dokument: Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2010, ISBN 978-80-86843-30-8
Instituce: Matematický ústav AV ČR
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0190947