Original title:
Návrh na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti
Translated title:
Proposal for Improvement of Marketing Communication at a company
Authors:
Bartek, Patrik ; Bumberová, Veronika (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a vyhodnocení marketingové komunikace společnosti OMAP finanční skupina, a.s. a na aplikaci marketingového nástroje do prodeje konkrétního produktu. V první části vysvětlím teorii problému marketingového mixu a marketingové komunikace, jako jsou základní pojmy marketingu nebo teorie analýz. V části druhé se zaměřím na analýzu současného stavu a poté se budu věnovat konkrétním řešení pro zlepšení marketingové komunikace společnosti OMAP finanční skupina, a.s.
My bachelor thesis focuses on analyzing and evaluating the marketing communication of OMAP finanční skupina, a.s. company. In the first part I will explain the theory of the marketing mix and the marketing communication problem, such as the basic concepts of marketing or theory of analysis. In the second part I will focus on the analysis of the current situation and then I will focus on the concrete solutions for improving the marketing comunication of the OMAP financial group, a.s. company.
Keywords:
customer; marketing communication; price; product; promotion; sell; cena; Marketingová komunikace; prodej; produkt; propagace; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/193179