Název: Etický rozměr content marketingu na sociálních sítích
Překlad názvu: The ethical dimension of content marketing on social networks
Autoři: Švamberk, Viktor ; Šlerka, Josef (vedoucí práce) ; Koubský, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: etika|informační etika|sociální sítě|infosféra|marketingová etika|business etika|počítačová etika|etický rámec|content marketing|aplikovaná etika|Reddit; ethics|Informational Ethics|social networks|infosphere|marketing ethics|business ethics|computer ethics|ethical framework|content marketing|applied ethics|Reddit

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/118809

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-415317


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet