Název: Podnětná výuková prostředí pro přirozenou diferenciaci
Překlad názvu: Substantial Learning Environments for Natural Differentiation
Autoři: Tichá, Marie
Typ dokumentu: Příspěvky z konference
Konference/Akce: Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy, Olomouc (CZ), 2010-04-28 / 2010-04-30
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: natural differentiation; substantial learning environment; teachers' professional competences
Číslo projektu: CEZ:AV0Z10190503 (CEP), GA406/08/0710 (CEP), 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP
Poskytovatel projektu: GA ČR, Projekt COMENIUS
Zdrojový dokument: Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy, ISBN 978-80-244-2511-5

Instituce: Matematický ústav AV ČR (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dokument je dostupný na vyžádání prostřednictvím repozitáře Akademie věd.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0185996

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-41492


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Věda a výzkum > AV ČR > Matematický ústav
Konferenční materiály > Příspěvky z konference
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet