Název:
Podnětná výuková prostředí pro přirozenou diferenciaci
Překlad názvu:
Substantial Learning Environments for Natural Differentiation
Autoři:
Tichá, Marie Typ dokumentu: Příspěvky z konference Konference/Akce: Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy, Olomouc (CZ), 2010-04-28 / 2010-04-30
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] V příspěvku se zabýváme některými otázkami spojenými s vytvářením a vyhledáváním podnětných výukových prostředí a možnostmi, které pro zkvalitnění vzdělávání poskytují. je vymezen pojem "podnětné výukové prostředí". Jsou uvedeny ukázky možností, které poskytuje podnětné prostředí pro přirozenou diferenciaci, jako jednu z forem vnitřní diferenciace.In the contribution we will discuss several questions related to the creation and discovery of substantial learning environments and the potential they bear for general improvement of education. The concept of "substantial learning environment" will be characterized. We will also demonstrate what potential it has for natural differentiation as one of the forms of inner motivation.
Klíčová slova:
natural differentiation; substantial learning environment; teachers' professional competences Číslo projektu: CEZ:AV0Z10190503 (CEP), GA406/08/0710 (CEP), 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP Poskytovatel projektu: GA ČR, Projekt COMENIUS Zdrojový dokument: Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy, ISBN 978-80-244-2511-5
Instituce: Matematický ústav AV ČR
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dokument je dostupný na vyžádání prostřednictvím repozitáře Akademie věd. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0185996