Název:
Propagace telekomunikačních firem a jejich výrobků a služeb - diskurzní analýza
Překlad názvu:
Promotion of Telecommunication Companies and Their Products and Services - Discourse Analysis
Autoři:
Krška, David ; Haupt, Jaromír (oponent) ; Rujbrová, Šárka (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstrakt: [eng][cze]
V práci je rozebrána diskursní analýza reklam telekomunikačních společností. Teoretická část se věnuje diskurzní analýze, popisu použitých pojmů, vlastní definici reklamy a metodologii samotné analýzy. V praktické části jsou uvedeny jednotlivé příklady konkrétních reklam v anglickém jazyce. Analýza se věnuje propojení textů reklam pro dané kulturní prostředí, vizuálním vlastnostem a očekávanými příjemci jednotlivých reklam.
The thesis deals with discourse analysis of advertisements produced by telecommunication companies. The theoretical part of the thesis describes the terms, methodology, the definition of advertising and the discourse analysis itself. In the practical part, advertisements from English-speaking countries are used as examples to analyze. The analysis will cover connections of texts with cultural background, visual features, and expected audience.
Klíčová slova:
attention-seeking device; Intertextuality; persuade; presupposition; visual features; Intertextualita; presupozice; přesvědčit; vizuální vlastnosti; způsob upoutání pozornosti
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/190644