Název:
Implementace algoritmu Seamless Patches for GPU-Based Terrain Rendering
Překlad názvu:
Seamless Patches for GPU-Based Terrain Rendering Algorithm Implementation
Autoři:
Jozefov, David ; Polok, Lukáš (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá vykreslováním terénu s využitím moderního algoritmu pro adaptivní úroveň detailů. Popisuje dvě v současnosti nejpoužívanější grafická aplikační rozhraní a jejich high-level nadstavby a shrnuje princip a vlastnosti několika používaných level-of-detail algoritmů pro zobrazování terénu. Podrobněji pak popisuje implementaci algoritmu Seamless patches for GPU-based terrain rendering.
This master's thesis deals with terrain rendering using a modern algorithm for adaptive level of detail. It describes two currently most used graphical application interfaces and high-level libraries that use them and summarizes principles and features of several level-of-detail algorithms for terrain rendering. In more detail it then describes the implementation of Seamless patches for GPU-based terrain rendering algorithm.
Klíčová slova:
3D počítačová grafika; DirectX; LOD; Seamless patches; XNA; zobrazování terénu; 3D computer graphics; DirectX; LOD; Seamless patches; terrain rendering; XNA
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/187611