Název: Komparace marketingového mixu dvou konkurenčních jóga studií
Překlad názvu: The comparison of marketing mix of two yoga studios in the role of competitors
Autoři: Jiránková, Karolína ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hloubkové interview; kvalita služeb; marketing; sportovní služby; zákazník; customer; in-depth interview; marketing; service quality; sports services

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/118167

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-412369


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-11, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet