Original title: Inkluze v systému předškolního vzdělávání
Translated title: Inclusion in the Pre-school Education System
Authors: Vlachová, Jana ; Hájková, Vanda (referee)
Document type: Rigorous theses
Year: 2020
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: assistant; child with special educational needs; educational framework program; foreign experience in preschool inclusion; inclusion; inclusion consultancy; Integration; nursery school; pedagogue; preschool children parents; preschool education; public opinion; school politics; special pedagogue; supportive measures; survey of attitudes; asistent pedagoga; dítě se speciálními vzdělávacími potřebami; inkluze; Integrace; mateřská škola; pedagog; podpůrná opatření; poradenství; předškolní výchova; rodiče předškolních dětí; rámcový vzdělávací program; speciální pedagog; veřejné mínění; výzkum postojů; zahraniční zkušenosti z předškolní inkluze; školská politika

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/116821

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-410836


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Rigorous theses
 Record created 2020-03-19, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share