Original title: Počáteční vývoj čtenářských dovedností u dětí s vývojovou dysfázií
Translated title: Early reading skills in children with specific language impairment
Authors: Richterová, Eva ; Seidlová Málková, Gabriela (advisor) ; Kucharská, Anna (referee) ; Vitásková, Kateřina (referee)
Document type: Doctoral theses
Year: 2019
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: decoding; language skills; psycholinguistic approach; reading comprehension; reading skills development; specific language impairment; dekódování; jazykové schopnosti; porozumění čtenému textu; psycholingvistický přístup; vývoj čtenářských dovedností; vývojová dysfázie

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/110709

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-404630


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Doctoral theses
 Record created 2019-10-19, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share