Original title: Proposal for an international Marketing Strategy for a Selected Company
Translated title: Proposal for an international Marketing Strategy for a Selected Company
Authors: Veselý, Tomáš ; Rejka, Martin (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2019
Language: eng
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [eng] [cze]

Keywords: která je v souladu se současnými trendy v hoteliérství. Sekundárním cílem je segmentovat současné I potenciální zákazníky pomocí Google Analytics během přípravy mezinárodní marketingové strategie.; polskou a německou klientelu. Výsledkem této diplomové práce je komplexní mezinárodní marketingová strategii; V diplomové práci je analyzován vybraný podnik působící v oblasti turistického ruchu. Tento podnik má zákazníky z více než pěti zemí a specializuje se na hotelové služby v Krkonoších zejména pro českou; Google Analytics; marketing hotelu; Mezinárodní marketingová strategie; segmentace; strategie hotelu

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/180665

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-403840


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2019-10-19, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share