Název: Internetový marketing a formy propagace na internetu
Překlad názvu: On-line marketing and forms of promotion on the Internet
Autoři: VOGELTANZ, Tomáš
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; internet; kampaň; marketing; nábor; propagace; sociální síť; campaign; Facebook; internet; marketing; promotion; recruitment; social network
Citace: VOGELTANZ, Tomáš. Internetový marketing a formy propagace na internetu. Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50654

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-403687


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2019-10-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet