Název:
Rizika spojená s marketingovými aktivitami
Překlad názvu:
Risks Related to Marketing Activities
Autoři:
Jirků, Edita ; Habr, Tomáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je věnována problematice řízení rizik spojených s marketingovými aktivitami společnosti Innovatrics s.r.o. Práce se dělí na tři hlavní části. První část se zabývá teoretickými východisky, druhá obsahuje informace o společnosti, představení marketingových aktivit společnosti a analýzu rizik, která jsou s těmito aktivitami spojena. Poslední část práce se věnuje návrhům na minimalizaci rizik marketingových aktivit.
This master’s thesis deals with problems of risk management connected to the marketing activities of Innovatrics s.r.o. The thesis contains three main parts. First part includes theoretical basics, second part is consisted of information about company, marketing activities inside the company and risks, which are connected with activities. Final part of the thesis dedicates to suggestions for risk minimization.
Klíčová slova:
analýza; marketing; marketingové aktivity; marketingový mix; reklama; riziko; řízení rizik; advertising; analyse; marketing; marketing activities; marketing mix; risk; risk management
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/179464