Název: Marketingová komunikace České zbrojovky Uherský Brod po roce 1992
Překlad názvu: Marketing communication of Česká zbrojovka Uherský Brod after 1992
Autoři: Mach, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Švec, Kamil (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: IPSC; IWA; Marketingová komunikace; PR; propagace střelných zbraní; právní regulace reklamy; Česká zbrojovka; IPSC; IWA; legal regulation of advertising; Marketing communication; PR; promotion of firearms; Česká zbrojovka

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107384

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-398080


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet