Název: Porovnání strategických komunikací hlavního města Prahy a České republiky směrem k zahraničnímu a českému publiku v rámci oslav 100. výročí vzniku republiky
Překlad názvu: Comparison of strategic communication of main city Prague and Czech Republic towards non-Czech and Czech public within celebrations of 100. anniversary establishment of Czechoslovakia
Autoři: Růtová, Miriam ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Destinační marketing; historické výročí; komunikace v cestovním ruchu; propagace destinace; státní komunikační agentura; Destination marketing; destination promotion; historic anniversary; national communication agency; tourism communication

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107383

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-398076


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet