Název: Rebranding značky Tonak a.s. se zaměřením na období mezi lety 2015 a 2017
Překlad názvu: Rebranding of brand Tonak a.s. (2015-2017)
Autoři: Jůzková, Marie ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: branding; klobouky; luxusní zboží; móda; rebranding; Tonak; značka; brand; branding; fashion; hats; luxury products; rebranding; Tonak

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107362

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397968


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet