Název: Postoje generace Y ke spotřebě módy na příkladu značky Zara
Překlad názvu: Attitudes of Generation Y to Fashion Comsumption: The Zara Case
Autoři: Feiglová, Michaela ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Generation Y; konzumace módy; Mileniálové; nákupní chování; oblečení; Rychlá móda; Zara; Apparel; Fashion consumption; Fast fashion; Generation Y; Millennials; Shopping behavior; Zara

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107253

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397854


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet