Název: Faktory ovlivňující customer experience v kontextu retail storů nových formátů
Překlad názvu: Factors influencing customer experience in context of new format retail stores
Autoři: Brišová, Jana ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Jesenský, Daniel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Customer experience; customer experience management; emoce; loajalita zákazníka; marketingové stimuly; nákupní chování; reakce; retail; rozhodovací proces; Customer experience; customer experience management; customer loyalty; decision-making; emotions; marketing stimuli; reactions; retail; shopping behavior

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107212

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397813


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet