Original title: Změny v náplni práce výchovného poradce na běžné základní škole po zavedení inklusivního vzdělávání.
Translated title: Changes in the role of a regular elementary school counsellor after the implementation of an inclusion model.
Authors: Medová, Petra ; Richterová, Magdalena (advisor) ; Linková, Marie (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2019
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: career counseling; elementary school; Inclusion; psychological and pedagogical advice bureau class teacher; school Guyance counselor; students with special educational needs; Inkluzivní vzdělávání - společné vzdělávání; kariérní poradenství; pedagogicko psychologická poradna; třídní učitel; výchovný poradce; základní škola; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/106116

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397015


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2019-07-25, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share