Název:
Využití systému PASCO v alternativních typech výuky
Překlad názvu:
Using Pasco in Alternative Types of Teaching
Autoři:
MARTÍNEK, Jiří Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá charakteristikou dvou alternativních přístupů ke vzdělávání - začít spolu, Daltonská škola, dále se zmiňuje o badatelsky orientované výuce a v souvislosti s ní o PASCO měřícím zařízení. Srovnává metody klasické výuky a bádání, stanovuje jejich pro a proti. Praktická část nabízí 15 praktických úloh měření s PASCEm.The bachelor thesis deals with the characteristics of two alternative approaches to education - Step by Step, the Dalton School, it also mentions research-oriented teaching and in connection with it the PASCO measuring device. It compares methods of classical teaching and research, determines their pros and cons. The practical part offers 15 practical tasks of measurement with PASCO.
Klíčová slova:
alternativní výuka; badatelsky orientovaná výuka; Daltonské principy; fyzikální měření; Pasco; Začít spolu; alternative teaching; Dalton principles; Pasco; physical measurements; research-oriented teaching; Step by Step Citace: MARTÍNEK, Jiří. Využití systému PASCO v alternativních typech výuky. České Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/58294