Název:
Marketingová komunikace producentů kolových nápojů
Překlad názvu:
Marketing Communication of Cola-based Beverages Producers
Autoři:
MACHALOVÁ, Marie Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značek Coca-Cola, Pepsi a Kofola na českém trhu. Cílem práce bylo zanalyzovat a zhodnotit současný stav marketingové komunikace těchto tří značek a za pomoci výzkumu mezi spotřebiteli navrhnout aktivity, které by jim v jejich komunikaci mohly pomoci. Informace od spotřebitelů kolových nápojů těchto tří značek byly sbírány prostřednictvím dotazníkového šetření.This dissertation deals with marketing communication of three brands: Coca-Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market. The aim of the work was to analyse and assess the current state of marketing communication of these three brands and with the help of research among consumers to propose activities that could help them in their communication. Information from consumers of cola based beverages of these three brands were gathered by means of a questionnaire survey.
Klíčová slova:
Coca-Cola; Kofola; komunikační mix; marketingová komunikace; Pepsi; značka; Brand; Coca-Cola; communication mix; Kofola; marketing communication; Pepsi Citace: MACHALOVÁ, Marie. Marketingová komunikace producentů kolových nápojů. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/53659