Název: Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Překlad názvu: Marketing communication in a chosen company
Autoři: KREJČÍŘOVÁ, Dominika
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cílové skupiny; direct marketing; marketing; marketingová komunikace; online komunikace; plánování; podniková identita; public relations; reklama; sociální sítě; sponzoring; advertising; corporate identity; direct marketing; marketing; marketing communication; online communication; planning; promotion; public relations; social networks; sponsorship; target groups
Citace: KREJČÍŘOVÁ, Dominika. Marketingová komunikace ve vybraném podniku. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50131

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-394172


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-04-15, naposledy upraven 2023-03-12.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet