Název: Jak moderní technologie proměňují retail a interakci se zákazníkem
Překlad názvu: Technology reshaping the retail experience
Autoři: Korb, Kryštof ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: click & collect; digital signage; digitální transformace; maloobchod; omnichannel; proximity marketing; retail; samoobslužné pokladny; showrooming; click & collect; digital signage; digital transformation; omnichannel; proximity marketing; retail; self-checkout; showrooming

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/105168

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-393508


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-03-14, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet