Název:
Tvoření úloh v přípravě učitelů matematiky
Překlad názvu:
Problem posing in frame of teacher training
Autoři:
Tichá, Marie Typ dokumentu: Příspěvky z konference Konference/Akce: Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol/11./, Srní (CZ), 2008-11-06 / 2008-11-08
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] V centru úvah o vzdělávání učitelů je hledání cest jak zkvalitňovat jejich profesní kompetence. Zaměřujeme se proto na prohlubování didaktických znalostí obsahu. Zkušenosti z práce se studenty učitelství i učiteli působícími v praxi ukazují, že přínosné je rozvíjení dovednosti tvořit úlohy.In the centre of the considerations on teachers´education is searching for the ways how to enhance their professional competence. Therefore we focus on improvement of pedagogical content knowledge. Experience based on the work with both teacher students and in/service teachers show that especially beneficial is development of ability in problem posing.
Klíčová slova:
pedagogical content knowledge; problem posing; professional competence of teachers Číslo projektu: CEZ:AV0Z10190503 (CEP), GA406/08/0710 (CEP) Poskytovatel projektu: GA ČR Zdrojový dokument: 11. setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol, ISBN 978-80-86843-21-6
Instituce: Matematický ústav AV ČR
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0164957