Original title: Vizualizace textu jako prostředek ke zlepšení dovednosti čtení s porozuměním u žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni ZŠ
Translated title: Visualization of text as a means of improving the reading skills of understanding with pupils with a different mother tongue in primary school
Authors: Vaněčková, Lucie ; Horáčková, Klára (advisor) ; Whitcroft, Ladislava (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2018
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: czech for foreigners; immigrant pupil; reading with understanding; text visualisation; grafická vizualizace; vizualizace naučných textů; čeština pro cizince; čtení s porozuměním; žák s odlišným mateřským jazykem

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/101184

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-387104


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2018-10-02, last modified 2018-10-02


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share